Автор Тема: Benchmade поддръжка и сервиз  (Прочетена 3920 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен GeorgiNN

  • Член на сдружението
  • Горски
  • Старо куче
  • *
  • Потребителско име: georginn
  • Публикации: 871
  • диагностициран
  • Скайп: georgi_naydenov_net
Benchmade поддръжка и сервиз
« -: 09 Септември, 2014, 21:41:35 »
Сега да ви досаждам малко по темата за сервиза на Benchmade. След като някой колеги ме наплашиха, че т.н. омега пружини на Аксис или осовото, кой както му е удобно заключване се чупели  :chukane:. Къде от умора на материала, къде от многобройното отваряне и затваряне пред телевизора  O:-). Реших да се свържа със сервиза на нашите хубавци в щатско. И нали английският ми е голяма сила мейлите ги опердаших с гугъл преводача  :ras:. И пиша им аз, че ми трябват три клипса за дълбоко носене и пружини за определени модели и ако се налага ще си ги платя. Но както и да е разбрахме се да им дам адрес пък те щели да ми ги пратят безплатно, понеже влизали в гаранцията. На 28.07.14 ги пращат хората културно ми обясняват, че до няколко седмици ще пристигнат. И днес 09.09.14 в пощата сбутан един голям плик с предпазни балончета  :???. Подател някаква мадама от Орегон. Отварям вътре моите чаркалаци ;D. Ухилен до ушите запретвам ръкавите протягам се за торкс номер 6 и магнитната чиния да не изгубя някое болтче. След 40 минутна борба  :headbang: щото клипсовете са направени, като кука и не опират в чирена успях да напасна желаната сила - натиск. Хем да не са много стегнати, хем да не се вадят сами. Съдържанието на плика бе следното 3 клипса, общо 6 комплекта омега пружини по 2 за всеки нож и 9 болтчета, като 3 по 3 еднакви пак за всеки, че са с различна дължина. Та ако чуя още някой да ми се оплаче и каже, че не пращат резервни части до България, че поддръжката не струва или каквото там се сетите. Лично ще се погрижа да почерпи една голяма бира да му обясня къде какво и как, ако не може да се оправи сам разбира се. Яд ме е само, че не снимах как изглеждат преди това, но смятам всеки знае какво представляват фабричните клипсчета.

Ето снимка с какъв клипс бяха.


Как изглеждаше пликчето с чаркалаците.


И ножките в сегашният им вид.


Пресидиото и 940ката напълно изчезват в джобето и остава само клипса. До като Грипа се показва 5мм. Надявам се и други колеги да споделят, къде какво и как са процедирали с конкретната марка и да споделят отзиви от сервиза, ако вече са ползвали техните услуги. Не зная до колко ще е полезна такава тема, но нека я има все пак.  :nabira: Аз съм доволен от тях, това говори само добро за фирмата.  *palec*
« Последна редакция: 02 Ноември, 2015, 00:27:30 от GeorgiNN »

Неактивен grisha

  • Дарител
  • Старо куче
  • *
  • Публикации: 1520
Benchmade поддръжка и сервиз
« Отговор #1 -: 09 Септември, 2014, 22:00:45 »
Честито Жорка :nabira:определено клипса за скрито носене ми харесва повече :nabira: *palec*

Неактивен GeorgiNN

  • Член на сдружението
  • Горски
  • Старо куче
  • *
  • Потребителско име: georginn
  • Публикации: 871
  • диагностициран
  • Скайп: georgi_naydenov_net
Benchmade поддръжка и сервиз
« Отговор #2 -: 09 Септември, 2014, 22:04:24 »
Честито Жорка :nabira:определено клипса за скрито носене ми харесва повече :nabira: *palec*

Мерси Гриша  :nabira:. Но не ми е идеята да се хваля с клипсовете. По-скоро да споделя опит и занапред, ако някой се сблъска с подобна ситуация. Не да си кълчи пръстите и да се чуди какво да прави, а да прочете и да се справи с проблема.

Неактивен GeorgiNN

  • Член на сдружението
  • Горски
  • Старо куче
  • *
  • Потребителско име: georginn
  • Публикации: 871
  • диагностициран
  • Скайп: georgi_naydenov_net
Benchmade поддръжка и сервиз
« Отговор #3 -: 10 Септември, 2014, 13:39:20 »
По молба на няколко колеги ще добавя в темата кореспонденцията ми със сервиза.

Написах едно и също съобщение до http://www.benchmade.com/company/contact_us.aspx и Corrine R. Thom cthom@benchmade.com

Пляскам дословно това което ми пази в архива пощата.
Пиша им следното на 27.07.14.
I am a huge fan of your Benchmade. Make some of the most beautiful, healthy and usable folding knives I ever had. I even have a small collection. Great you.
Now to the point. I have the following problem which I hope with your help to decide. Once he knew broke omega spring Axis lock, and I actively use three models and they are Axis lock. With I decided to ask you can I purchase them as a spare part and deep carry clip for these three models Griptilian 551, Osborne 940, Presidio520. 'll Be grateful if you could help me.  Attach your picture and with my small collection, hoping to grow some more, my three favorite and clips. Forgive me if there are mistakes, but I use Google translator. English is not my the best. Sincerely fan Georgi Naydenov from Bulgaria. e-mail it to you I have a friend that I've known Bulgaria Forum knives or cutlery society if it is correct.

Като съм прикачил снимка на трите ми ножета и на вида клипс дето ми трябва.

Отговорът на 28.07.14.
Hi Georgi. I am happy to send you the parts requested and just need your mailing address.

Пращам им адреса ми разбира се и следва: Thank you, Georgi! The springs and deep carry clip sets should arrive within a few weeks for you. 

Както виждате нищо особено или кой знае какво не е. За бирите ще се разберем после  ;)  :nabira:
« Последна редакция: 10 Септември, 2014, 13:48:16 от GeorgiNN »

Неактивен servantesss

  • Шеф на водопад
  • Дарител
  • Старо куче
  • *
  • Публикации: 474
  • диагностициран
Benchmade поддръжка и сервиз
« Отговор #4 -: 10 Септември, 2014, 15:20:07 »
Вече писах на каката, да видим  :nabira:
Не спори с ГЛУПАК! Ще те свали на нивото си и ще те бие с ОПИТ.

Неактивен dragoveli

  • Редовен
  • ***
  • Публикации: 33
  • диагностициран
Benchmade поддръжка и сервиз
« Отговор #5 -: 10 Септември, 2014, 19:00:57 »
Хубаво би било да не се прекалява с писането и бройките да не стане като с "лъжливото овчарче"...

Неактивен GeorgiNN

  • Член на сдружението
  • Горски
  • Старо куче
  • *
  • Потребителско име: georginn
  • Публикации: 871
  • диагностициран
  • Скайп: georgi_naydenov_net
Benchmade поддръжка и сервиз
« Отговор #6 -: 10 Септември, 2014, 20:02:36 »
Хубаво би било да не се прекалява с писането и бройките да не стане като с "лъжливото овчарче"...

Прав си щото в ebay тия клипсове ги продават по 20-22$ парчето което си е кощунство :rant:. При положение, че си платил за него в гаранцията и хората ти го предоставят без много нерви :). Иначе и аз можех да кажа дайте ми 10  O:-) и да оборудвам цялата Софийска груба но тогава едва ли биха ми пратили *palec*.
Затова без много да се лакоми човек достатъчно му е да си покрие нуждите. Поне така мисля аз  :nabira:

Неактивен riboulovec

  • Младо куче
  • Старо куче
  • *****
  • Публикации: 1586
Benchmade поддръжка и сервиз
« Отговор #7 -: 11 Септември, 2014, 00:46:53 »
Хората са се забавлявали искрено на мейла първият път... Ама не са идиоти..... ;) :D :nabira:
Копирано от Бринел:— При теб конкуренцията беше жестока — отвърна Ричър. — Докато десет години по-късно бяха останали само разни лекета.

Неактивен POCEH KOCEB

  • наблюдател
  • Дарител
  • Старо куче
  • *
  • Публикации: 1257
Benchmade поддръжка и сервиз
« Отговор #8 -: 11 Септември, 2014, 05:38:09 »
Ако им се обясни като хората, тея от Бенч пращат без никакви проблеми... Аз ги помолих за един дълбок клипс за старият ми 553, те ми изпратиха един нов с комплект пружинки, след една седмица получавам още един...
Аз имах да го питам момчето нещо друго, споменах му че са ми пратили втори път "поръчката" той се хили на телефона: "Сигурно са се объркали нещо, не се притеснявай, дръж ги..." ми вика...
На Шот шоуто точеха на абсолютно всеки ножа, без значение какъв е, и даже гравираха с лазер каквото си поискаш, имаха специален щанд за това, с две машинки едната с 1200 белт, другата със 6000.
Μολων λαβε !

Неактивен bully

  • просто човек
  • Общо събрание
  • Старо куче
  • *
  • Публикации: 1262
  • диагностициран
Benchmade поддръжка и сервиз
« Отговор #9 -: 11 Септември, 2014, 11:39:41 »
Темата е за БМ, но въпреки това ще си позволя да споделя  впечатленията си от отдела за обслужване на клиенти на Spyderco. Към края на декември 2011, здраво бързайки занякъде закачих клипса на Ендурата от ZDP-189 на парапета на стълбището и той съответно възприе изцяло неправилна и трудна за описване геометрична форма :D Казано на прост език, разшляка се здраво, щото си е доста мек като материал. .Надрасках на другаря Сал Глесер кратко, ясно и точно прошение за нов клипс с описание на обстановката и изрично подчертах, че за случилото се вината си е изцяло моя, което си беше самата истина ;) На мейла ми почти веднага за мое голямо учудване и приятна изненада ми  отговори на чист български език /госпожа или госпожица не знам / Виолина Митовска, от отдела за продажби на компанията, явно наша сънародничка.  :yahoo: Беше ми казано, че съм късметлия / не разбрах защо, ама и не питах  :D / и просто да изпратя адрес за доставка. След не помня колко дни за тяхна сметка, че даже и с благодарности за изпратените от мен снимки на ножа и от форума въобще получих чисто нов клипс с две болтчета, фиксатор за резба на Loctite, календар и каталог за 2012г. :yes: *palec* Те тава е пълно обслужване и отношение към клиента, за което моите рукоплещения   :yahoo:
Е, аз като българско момче оногондурче  :D разбира се седнах и си изправих на менгемето стария клипс, който почти напълно придоби първоначалната си форма и все още е на ножа, но си имам и нов, който стои за резерва.  ;D Междувпрочем имах същия проблем с клипса на Вантиджа, който обаче се оказа бая закален и направо се отчупи на свивката. От Buck тутакси им изпратиха нов, за тяхна сметка и без уговорки. ;) Те такива са ми   на мен впечатленията с отдели за обслужване на клиенти и на двете гореспоменати фирми, с една дума отлични. *palec*
« Последна редакция: 11 Септември, 2014, 11:46:59 от bully »
Доброто без меч в ръката служи на злото.
Този, който правилно посочва  моите грешки е мой учител. Този, който правилно оценява моите  постъпки е мой  приятел. Този, който ме  ласкае е  мой враг. /Сун Цзъ/

 

ArmsBG OlightBG Batteryservice