Автор Тема: Конвой ц8- брутален!  (Прочетена 45816 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

Неактивен reingar-x

  • Новобранец
  • *
  • Публикации: 25
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #50 -: 04 Февруари, 2016, 21:06:07 »
Здравейте малко по-горе в темата,се писа за батерии Sanyo NCR18650GA.Знаете ли дали се предлагат у нас,или трябва да се поръчат отвън?Другото което ме интересува,е когато дойде на колегата Convoy L2,ако е възможно да го сравни с Ц8-та,че ми харесва и мисля да си го поръчам.

Неактивен dellman

  • "Пустиняк от секаде"
  • Дарител
  • Старо куче
  • *
  • Публикации: 390
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #51 -: 04 Февруари, 2016, 21:16:23 »
Здравейте малко по-горе в темата,се писа за батерии Sanyo NCR18650GA.Знаете ли дали се предлагат у нас,или трябва да се поръчат отвън?Другото което ме интересува,е когато дойде на колегата Convoy L2,ако е възможно да го сравни с Ц8-та,че ми харесва и мисля да си го поръчам.
За сега не съм ги мяркал по родните магазини, но може и да съм ги пропуснал някъде. Иначе си се предлагат от външни сайтове.

Неактивен reingar-x

  • Новобранец
  • *
  • Публикации: 25
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #52 -: 05 Февруари, 2016, 15:11:24 »
Аз ги гледах във fasttech там два броя са близо 13 долара,от пишат коментари,че са добри чудя се дали да си поръчам от там?

Неактивен ko54

  • Водолей
  • Старо куче
  • *****
  • Публикации: 1756
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #53 -: 05 Февруари, 2016, 15:26:16 »
Добри са, до 10 А разряден ток.

Но, за L2 стават чудесно и Panasonic NCR18650B, 3400 mAh, осигуряват до 6,5 А, което е предостатъчно за L2.
И са по-евтини.
Там където всички мислят еднакво - никой не мисли много.

Raul

  • Гост
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #54 -: 05 Февруари, 2016, 16:21:14 »
По съвет на ko54 си взех Батерия 18650 Panasonic NCR 3400mAh 3.7V за 19,99 лв. и съм много доволен.Пасна идеално на фенера.
Поръчах си и кожен калъф за фенера при моя сарач. Ще ми излезе 13-14 лева, което ме устройва. Като стане готов може да го снимам.

Неактивен Kukriblade

  • Старо куче
  • *****
  • Потребителско име: kukriblade
  • Публикации: 3187
  • Горянин
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #55 -: 05 Февруари, 2016, 16:32:39 »
И аз съм със същата, защитена.
Доволен съм за сега,макар че го светнах само за проба.
Винаги има ,поне един луд,който се мисли за Наполеон!!!
...сини лумени... :)
http://www.youtube.com/user/triger78?feature=mhee

Неактивен Marcinkov

  • Дарител
  • Старо куче
  • *
  • Публикации: 3639
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #56 -: 05 Февруари, 2016, 16:36:09 »
Тефо е зареден с батерии. Да му мисли енергото.

Raul

  • Гост
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #57 -: 09 Февруари, 2016, 22:52:58 »
При продължителна работа на макс има ли защита от прегряване?

Неактивен ko54

  • Водолей
  • Старо куче
  • *****
  • Публикации: 1756
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #58 -: 10 Февруари, 2016, 07:39:15 »
Няма, ако става въпрос за Конвоите.
Цялата излишна мощност над конкретната точка от ВАХ на диода се превръща в топлина.
Това е недостатък на линейните токови стабилизатори - прости и надеждни са, обаче греят като ютия.

И докато за C8 и L2 това не е голям проблем за 8 броя линейника AMC7135 (8 х 350 mA = 2800 mA), щото са масивни(имат много "месо" :green:), то за по-дребните S2/S3/S8 и сие - 8 броя и даже 6 броя са много, най-добре е да се поръчват с 4 бр. 7135. И тогава ще светят дълго и щастливо не само зимата, но и лятото.  :yes:
Там където всички мислят еднакво - никой не мисли много.

Неактивен Kukriblade

  • Старо куче
  • *****
  • Потребителско име: kukriblade
  • Публикации: 3187
  • Горянин
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #59 -: 10 Февруари, 2016, 11:36:29 »
Не ми е загрявал до сега,но никога не съм светил на макс през деня ,лятото  :green:
Винаги има ,поне един луд,който се мисли за Наполеон!!!
...сини лумени... :)
http://www.youtube.com/user/triger78?feature=mhee

Неактивен ko54

  • Водолей
  • Старо куче
  • *****
  • Публикации: 1756
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #60 -: 10 Февруари, 2016, 11:50:51 »
Не ми е загрявал до сега,но никога не съм светил на макс през деня ,лятото  :green:
Остави го за 1 час на макс късно вечер (22-23 часа) през юлските горещници и тогава гледай сеир.  :green:
Там където всички мислят еднакво - никой не мисли много.

Неактивен Kukriblade

  • Старо куче
  • *****
  • Потребителско име: kukriblade
  • Публикации: 3187
  • Горянин
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #61 -: 10 Февруари, 2016, 11:59:26 »
И каква е идеята да светя 1 час на макс!?!
При нормално ползване не ми е загрявал,а съм светил над 10 мин. на макс. ,не веднъж.
Винаги има ,поне един луд,който се мисли за Наполеон!!!
...сини лумени... :)
http://www.youtube.com/user/triger78?feature=mhee

Raul

  • Гост
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #62 -: 10 Февруари, 2016, 12:12:07 »
 За тест Пуснах и Olight M23 на макс и след минута и нещо беше загрял повече от Convoy C8 за същото време. Предполагам заради по-малкото ребра и (или) повече разсейвана топлина.Един страничен въпрос: как се държат различните батерии (Li-ion, AA, C, D, NiMH) при късо съединение? Преди години мерих ток на късо на цинкова батерия размер D и стартираше от 5А. При литиево йонните вероятно ще има разтопен връх на сондата при подобен опит. Практическата част на въпроса: какво да очакваме при късо съедниение причинено от повреда във фенера при различните батерии?

Неактивен ko54

  • Водолей
  • Старо куче
  • *****
  • Публикации: 1756
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #63 -: 10 Февруари, 2016, 12:13:56 »
И каква е идеята да светя 1 час на макс!?!
При нормално ползване не ми е загрявал,а съм светил над 10 мин. на макс. ,не веднъж.
Това, че не загрява след 2-3 минути светене на 2,8 A, хич не е добре, трябва да загрява до 40-45 градуса даже ако е -10 градуса студ наоколо.
Там където всички мислят еднакво - никой не мисли много.

Неактивен Kukriblade

  • Старо куче
  • *****
  • Потребителско име: kukriblade
  • Публикации: 3187
  • Горянин
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #64 -: 10 Февруари, 2016, 12:18:20 »
Няколко пъти съм писал по темите,че конвоя охлажда добре!
Такова е и общото мнение,от това което съм чел и гледал по мрежата.
Фенера си е попадение ;)
Косьо,може да не съм се изразил точно
Имам предвид,че не грее много.
Примерно s1 sled 2 min. на макс е много по-топъл.
Конвоя става все едно си го затоплил в ръка,да речем,което е нищо.
Винаги има ,поне един луд,който се мисли за Наполеон!!!
...сини лумени... :)
http://www.youtube.com/user/triger78?feature=mhee

Неактивен ko54

  • Водолей
  • Старо куче
  • *****
  • Публикации: 1756
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #65 -: 10 Февруари, 2016, 12:31:35 »
Съгласен, даже като се държи в ръка, самата длан спомага за охлаждането. Или, ако е на велосипед, насрещният въздушен поток охлажда фенера.
Най-кофтият режим за фенера е да го окачиш някъде, включен на макс (за фенери, които нямат регулация - степдаун по времe или регулация по t).
Там където всички мислят еднакво - никой не мисли много.

Неактивен Kukriblade

  • Старо куче
  • *****
  • Потребителско име: kukriblade
  • Публикации: 3187
  • Горянин
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #66 -: 10 Февруари, 2016, 12:55:06 »
Относно липсата на анодизация на резбата, в предният край на тялото,гледам че не съм вметнал:
Такава липсва и на много от по-реномираните марки,значи не е болка за умиране.
Винаги има ,поне един луд,който се мисли за Наполеон!!!
...сини лумени... :)
http://www.youtube.com/user/triger78?feature=mhee

Raul

  • Гост
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #67 -: 10 Февруари, 2016, 13:00:02 »
Съгласен, даже като се държи в ръка, самата длан спомага за охлаждането. Или, ако е на велосипед, насрещният въздушен поток охлажда фенера.
Най-кофтият режим за фенера е да го окачиш някъде, включен на макс (за фенери, които нямат регулация - степдаун по времe или регулация по t).
Следващото поколение фенери се очаква да са с маслено охлаждане подобно на тафовете в трафопостовете.
В тоя ред на мисли ако го намажеш с мас или друго ще охлажда още по-добре.

Неактивен joy_boy

  • Член на сдружението
  • Общо събрание
  • Старо куче
  • *
  • Публикации: 829
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #68 -: 10 Февруари, 2016, 13:28:40 »
Следващото поколение фенери се очаква да са с маслено охлаждане подобно на тафовете в трафопостовете.
В тоя ред на мисли ако го намажеш с мас или друго ще охлажда още по-добре.
няма, освен ако загрятата вече мас не циркулира и на нейно място не идва вече охладена  :green:
но ако загрява достатъчно - пускаш го в тенджера с мас и си пържиш мекици  :nabira:
Самураят без меч е като самурая с меч, само че няма меч.

Неактивен ko54

  • Водолей
  • Старо куче
  • *****
  • Публикации: 1756
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #69 -: 10 Февруари, 2016, 13:35:35 »
Относно липсата на анодизация на резбата, в предният край на тялото,гледам че не съм вметнал:
Такава липсва и на много от по-реномираните марки,значи не е болка за умиране.

По това Convoy прилича на SureFire, гордей се с тази прилика. :green:
При фенерите с тактически бутони (отзад) това е масова практика.
Там където всички мислят еднакво - никой не мисли много.

Неактивен Kukriblade

  • Старо куче
  • *****
  • Потребителско име: kukriblade
  • Публикации: 3187
  • Горянин
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #70 -: 10 Февруари, 2016, 13:41:09 »
Не само на шурфайър,при много марки е точно така.
Незнам защо,явно не е проблем,както казах.
Сигурно спестяват разходи от тази операция.


Винаги има ,поне един луд,който се мисли за Наполеон!!!
...сини лумени... :)
http://www.youtube.com/user/triger78?feature=mhee

Неактивен ko54

  • Водолей
  • Старо куче
  • *****
  • Публикации: 1756
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #71 -: 10 Февруари, 2016, 13:54:48 »
Не само на шурфайър,при много марки е точно така.
Незнам защо,явно не е проблем,както казах.
Сигурно спестяват разходи от тази операция.

Не е до разходи, а за да се осигури електрическа връзка между минуса (или плюса при Олайтовските S1, S2, S30R II) на батерията с драйвера на фенера.

Ако пък е анодирана резбата изцяло, най-задният край на тялото на фенера не се анодира (или се шлайфа, за да се махне анодирането), за да се организира ел. контакт с капачката на фенера.

Анодираната резба има 1 предимство - за транспортиране или дълго съхраняване се отвърта леко задната капачка (1/3 оборота, че и по-малко), като по този начин се прекъсва физически електр. контакт.
Там където всички мислят еднакво - никой не мисли много.

Неактивен Kukriblade

  • Старо куче
  • *****
  • Потребителско име: kukriblade
  • Публикации: 3187
  • Горянин
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #72 -: 10 Февруари, 2016, 13:59:07 »
Виж това не го знаех,може да съм го чел някъде,но въобще не съм го запомнил.
Значи дори и зорлем,не трябва да се отбелязва като недостатък.Просто е част от начина по който функционират фенерите.
Винаги има ,поне един луд,който се мисли за Наполеон!!!
...сини лумени... :)
http://www.youtube.com/user/triger78?feature=mhee

Неактивен ko54

  • Водолей
  • Старо куче
  • *****
  • Публикации: 1756
  • диагностициран
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #73 -: 10 Февруари, 2016, 14:06:42 »
Виж това не го знаех,може да съм го чел някъде,но въобще не съм го запомнил.
Значи дори и зорлем,не трябва да се отбелязва като недостатък.Просто е част от начина по който функционират фенерите.

Именно, даже е по-надежден начин, щото при леко отвиване на задната капачка (стават и такива работи) не се прекъсва електрическия контакт.

Там където всички мислят еднакво - никой не мисли много.

OLED

  • Гост
Конвой ц8- брутален!
« Отговор #74 -: 19 Март, 2016, 12:28:11 »
днес си поръчах XP-L HD на медна пластина фи 16мм и драйвър А17ДД
ще опитам да си модна конвоя ц8

 

ArmsBG OlightBG Batteryservice